Managed Services
Klanten profiteren van onze totaaloplossingen. Zij kunnen zich volledig focussen op hun organisatiedoelen en wij zorgen voor een effectieve en efficiënte cloudinfrastructuur, wat essentieel is in een moderne organisatie.
Wil je contact met ons opnemen voor een gratis adviesgesprek?
Wij leggen jou graag uit waarom een goede managed service meer waard is dan wat het kost. Neem dan gerust contact met ons op.
Ondersteuning & SLM
Met Managed Services biedt SUE ondersteuning op twee niveaus: direct contact met onze experts op een reactieve (ticket) en proactieve (monitoring) manier en aansluitend Service Level Management.
Procesverbetering, continu
De tevredenheid wordt gemeten door middel van evaluatie. Het resultaat helpt ons om ons proces continu te verbeteren. Storingsminimalisatie is een extra service die continu analyseert welke problemen zich kunnen voordoen.
Advies met praktische aanbevelingen
Op basis daarvan geven wij aanbevelingen, waarbij we uiteindelijk streven naar 0 tickets en 0 outage. Als extra optionele service bieden wij advies over jouw Open Source Lifecycle.
Toekomstbestendige Managed Services
Onze experts analyseren de business impact en geven advies over de architectuur. Jouw organisatie is dus ook optimaal ingericht voor de toekomst