Diensten

Sue is een van de grootste Cloud Native Services organisaties in Europa. Klanten vragen Sue nieuwe omgevingen te ontwerpen, bouwen, ondersteunen, beheren, verbeteren en innoveren. Onze diensten bestaan uit Consultancy, Professional services en Managed services. Hoe kunnen we u helpen met uw cloud journey?

Consultancy

HIGH END CLOUD ENGINEERING

IT verandert razendsnel. Heeft u ervaren specialisten nodig die de nieuwste technologieën kunnen integreren met diepgaande IT-expertise? Met Sue Consultancy beschikt u over de juiste specialistische capaciteit waarmee u zeer complexe, risicovolle issues kunt voorkomen en verhelpen. Sue heeft meer dan honderd Cloud Native experts in vaste dienst met kennis van system integration & management, automation, containerization en architecture. Deze experts adviseren organisaties op verschillende niveaus van hun IT-processen. De consultants opereren op functies als DevOps Engineer, Cloud Engineer en Solutions Architect.

Professional services

CUSTOMISED PROJECT SOLUTIONS

Innovatieve projecten zijn regelmatig complex, zowel procesmatig als technisch inhoudelijk. Denk aan projecten als cloud migraties of het ontwikkelen van CI/CD pipelines. Aanvullend kunnen er problemen ontstaan, die door beperkte resources vrijwel onoplosbaar lijken. Sue biedt maatwerk. Het begint met een grondig assessment en het maken van een plan van aanpak. Daarbij maken we gebruik van Waterval- en Scrum-methodologieën afhankelijk van de bedrijfskritische aard van het project. Het Sue Professional Services team werkt zo snel als kan en gaat zorgvuldig te werk. Hierbij wordt de klant altijd goed geïnformeerd over de status van het project. Neem gerust contact op wanneer u meer wilt weten over onze projectaanpak.

Managed services

TURN-KEY CLOUD NATIVE SOLUTIONS

Klanten zoeken bij Sue totaaloplossingen, zodat ze zich volledig kunnen concentreren op eigen organisatiedoelstellingen. Een effectieve en efficiënte cloud-infrastructuur is in een moderne organisatie van cruciaal belang. Met Managed services biedt Sue ondersteuning op drie niveaus. We bieden support middels direct contact met onze experts op een reactieve (tickets) en proactieve (monitoring) manier en aansluitend Service Level Management. Met een evaluatie wordt de tevredenheid gemeten. Het resultaat helpt om ons proces continue te verbeteren. Outage Minimization is een aanvullende service waarbij continue wordt geanalyseerd welke problemen kunnen voorkomen. Op basis daarvan geven wij aanbevelingen, waarbij we uiteindelijk streven naar 0 tickets en 0 outage. Als extra optionele service bieden wij advies over uw Open Source Lifecycle. Onze experts kijken naar de business impact en geven advies over de architectuur. Daarmee is uw organisatie ook voor de toekomst optimaal ingericht! Neemt u contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek?

Contact

Let’s talk about your Cloud Journey

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt! Liever een goede kop koffie erbij? Je bent van harte welkom op Sue HQ.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.